Monday 12 March 2018

Opções de investimento diferentes do mercado acionário


Top 5 Investimentos alternativos para o mercado de ações para 2018.


A maioria das pessoas pensa em investir como comprar ações e títulos. Os mais aventureiros podem pensar em uma confiança de investimento imobiliário (REIT). Além disso, algumas pessoas consideram comprar ações de empresas de mineração ou investir em um fundo de troca de metais (ETF) como forma de investir em ouro, prata, platina e outros metais.


Mas e se você quiser evitar qualquer coisa que negocie através de um corretor ou corretor de desconto on-line? Existem oportunidades de investimento alternativas. Alguns deles podem fazer-lhe um monte de dinheiro, e alguns deles podem fazer você um pouco de dinheiro. De qualquer forma, você não está preso na escolha de ações, títulos e ETFs que são negociados publicamente.


Quando você começa a pensar em lugares alternativos para colocar seu dinheiro, você precisa ficar longe de fraudes e obter esquemas rápidos. Você precisa de alguns veículos de investimento legítimos que possam ajudá-lo a prosperar. (Veja também: o seu portfólio de aposentadoria deve incluir investimentos alternativos?)


Selecionamos cinco investimentos alternativos para o mercado de ações para sua consideração. Todos os fatos e números estão atualizados a partir de 28 de dezembro de 2017.


1. Empréstimos Peer-to-Peer.


O empréstimo ponto-a-ponto é um fenômeno relativamente novo. Os serviços on-line oferecem empréstimos para empresas, empréstimos pessoais ou qualquer outra coisa que você possa imaginar. Uma vez que o mutuário se qualifica, o empréstimo será financiado por pessoas como você. Você simplesmente se junta ao grupo de investidores que estão dispostos a emprestar dinheiro a outros.


Não há nenhum banco envolvido. Seu dinheiro geralmente é agrupado com o dinheiro de outros investidores, e juntos você faz um empréstimo para o indivíduo pedindo fundos. Aqui está a melhor parte: as taxas que você obtém são mais altas do que você pode encontrar quase em qualquer lugar. Muitas pessoas obtêm retornos que são de dois dígitos. Você receberá um pagamento fixo a cada mês que inclua o interesse que lhe é devido.


O risco é que você está emprestando para pessoas que talvez não tenham conseguido obter um empréstimo de um banco ou de outra forma não podem passar por pontos de empréstimo tradicionais. No entanto, você pode decidir o rating de crédito que você considerará para um mutuário, e você tem a opção de financiar ou não.


2. Imóveis.


Ao investir em imóveis, você pode comprar e possuir propriedade. Isso significa se tornar um senhorio. Você compra uma casa, duplex ou habitação multifamiliar, como um complexo de apartamentos, e coleciona aluguel. Os retornos podem ser muito altos, porque você não precisa pagar na íntegra para a propriedade. Você faz um adiantamento, e o banco financia o resto. Mas você obtém a renda e a apreciação do imóvel. Isso é alavancagem.


Você pode fazer isso sozinho, ou você pode formar uma parceria com investidores de mentalidade semelhante. Isso pode ajudá-lo a espalhar um certo risco, e você pode encontrar pessoas com mais conhecimentos do que você quando se trata de imóveis.


Antes de considerar a compra de imóveis, pergunte-se se você tem o que é necessário para ser um senhorio. Há muitas dores de cabeça, e nenhuma delas é rotineira. As coisas quebram, os acidentes acontecem e as pessoas ficam atrasadas no aluguel. Você pode contratar uma empresa de gerenciamento para lidar com tudo isso, mas, claro, isso custará dinheiro.


O ouro é uma cobertura de inflação tangível, um bem líquido e uma loja de longo prazo de valor. Como resultado, é uma classe de ativos procurada e um forte concorrente para ações. O ouro é considerado um grande diversificador devido à sua baixa correlação com outras classes de ativos, especialmente ações. Isso se torna mais pronunciado em tempos difíceis, quando o ouro geralmente atua como um recurso de resgate.


Existem várias rotas para que os investidores adotem exposição ao ouro, como comprar e armazenar ouro físico, como moedas ou barras, fundos negociados em bolsa de ouro (ETFs), contas de ouro ou investir indiretamente através de ações de mineração de ouro ou futuros e opções. No entanto, como um pequeno investidor, é melhor optar por métodos diretos de investimento em ouro. Uma alocação de cinco a 10 por cento em ouro é considerada saudável para o portfólio de um indivíduo. (Para mais, veja: o que move os preços do ouro?


4. Possuir o seu próprio negócio.


Você pode usar seu dinheiro para investir em seu próprio negócio. Isso pode produzir os maiores retornos de todas as suas escolhas de investimento. Também pode falhar e custar-lhe muito dinheiro e tristeza.


No entanto, muitas empresas produzem uma renda boa e estável e crescem ao longo do tempo. Pense em áreas onde você poderia ser um consultor, ou tentar um negócio on-line, ou pensar em uma loja que você gostaria de abrir. Tudo o que você escolher, você precisará de dinheiro para começar um negócio.


Uma maneira de abordar isso é apenas colocar parte do seu dinheiro em um negócio e investir o resto em outro lugar. Esta abordagem pode poupar algumas noites sem sono. Outra abordagem é criar um negócio a tempo parcial, algo que você pode fazer nas noites e fins de semana. Dessa forma, você não precisa desistir da segurança do seu trabalho regular, e você estará ganhando dinheiro extra.


Seu risco é que o negócio poderia falhar, ou o proprietário original pode não ser capaz de efetuar pagamentos para você periodicamente. Use um advogado para configurar a papelada para que você seja protegido se o proprietário for padrão.


5. Equity Crowdfunding.


Se você não deseja possuir seu próprio negócio, você pode querer considerar ser parte de outra pessoa. Empresas start-up que precisam de dinheiro oferecem ações de suas empresas em sites de crowdfunding de capital próprio. Se você comprar ações da empresa, você possui parte dela e será recompensado se a empresa for bem-sucedida.


O risco é que se a empresa falhar, você perde seu dinheiro. No entanto, houve algumas histórias de sucesso de financiamento de ações, como Cruise Automation. Esta empresa desenvolve tecnologia de auto-condução e foi amplamente desenvolvida através do crowdfunding de equidade. A General Motors comprou a empresa, criando lucros para investidores e dando um ar de legitimidade à indústria de crowdfunding.


Você pode colocar o seu dinheiro em equity crowdfunding começando com apenas algumas centenas de dólares.


The Bottom Line.


O seu portfólio de investimentos deve ser diversificado. Isso significa que você deve considerar uma variedade de ações, mas também significa que você pode investir em veículos de investimento não bursátil. Considere onde o seu dinheiro melhoraria, com base na sua tolerância ao risco. Lembre-se, quanto maior o risco, maiores serão as recompensas potenciais.


Investir Idéias que Evitam o Mercado de Valores.


publicado por Jeff Rose em 27 de fevereiro de 2014 37 Comentários.


Novo aqui? Você pode querer atualizações por e-mail ou feed RSS. Obrigado pela visita!


Investir exige resolução e uma visão de longo prazo, mas na verdade não precisa envolver o mercado de ações. Aqui é um guia para opções de investimento não-estoque:


Metais preciosos.


Durante a Grande Recessão, commodities de metais preciosos, como o ouro e a prata, foram toda a raiva. À medida que a bolsa de valores perdeu mais de 50 por cento do seu valor, o ouro e a prata começaram um aumento monumental no preço. O ouro passou de cerca de US $ 600 por onça em 2007 para atingir o máximo de US $ 1.900 por onça em 2011.


Os preços das commodities mais populares caíram desde o pico; Mas você tinha investido em metais preciosos por esse período de tempo (e outros como ele na história), você teria obtido um lucro saudável para sua carteira.


Confiar exclusivamente em metais preciosos para o seu portfólio é extremamente arriscado, e eu não gostaria de sugerir. No entanto, as commodities tendem a atuar de forma oposta ao mercado de ações, e o uso de metais preciosos como proteção contra a volatilidade pode ser uma ótima estratégia.


Empréstimos peer-to-peer.


O empréstimo peer-to-peer é um dos meus investimentos alternativos favoritos. É o melhor vencedor para os consumidores. Consumer & # 8220; A & # 8221; Obtém um empréstimo da Consumer & # 8220; B & # 8221; (e tipicamente um grande grupo de outros consumidores que investem). Em seguida, o consumidor A chega a pagar a dívida do cartão de crédito de alta taxa de juros que é de 20% com um empréstimo pessoal que tem um prazo fixo e uma taxa de juros fixa de, digamos, 10%. Isso também significa um pagamento fixo a cada mês.


Por sua parte, o consumidor B e seus amigos conseguem desfrutar de uma taxa de retorno muito maior do que seria capaz de alcançar com dinheiro no banco. Ambos os lados ganham: o mutuário recebe uma taxa mais baixa e um prazo fixo para pagar o empréstimo enquanto o credor goza de uma boa taxa de retorno.


É verdade que alguns vêem os empréstimos peer-to-peer como uma classe de ativos de risco porque você está confiando em estranhos para pagar o empréstimo de volta. Como com qualquer tipo de investimento, você não quer colocar todos os seus ovos em uma cesta. A diversificação do seu portfólio de empréstimos ajuda enormemente quando você experimenta um empréstimo que não é remunerado. (Mais, os sites P2P, como o Lending Club e o Prosper, têm métodos de cobrança que recai sobre os mutuários que perdem os pagamentos.)


Eu me tornei tão apaixonado por empréstimos de igual a igual que eu decidi embarcar em um pequeno experimento. Divulgou cerca de metade da minha contribuição do Solo 401 (k) tanto para o Lending Club como para o Prosper. O objetivo do experimento foi duplo:


Veja quanto interesse eu poderia fazer com essa estratégia de investimento. Compare as duas empresas para ver qual delas proporcionou melhores ganhos.


No geral, fiquei satisfeito com os resultados. Ambas as empresas obtiveram retornos de dois dígitos para mim e planejo adicionar mais dinheiro a esses investimentos.


Possuindo um negócio.


Entre as mãos, penso que o investimento alternativo com a maior taxa de retorno potencial é o seu próprio negócio. Isso não é # 8217; t sem risco & # 8212; a grande maioria das pequenas empresas morre em cinco anos e # 8212; mas se você pode superar as estatísticas, pode ser extremamente gratificante.


Eu costumava trabalhar para uma empresa que presta serviços de consultoria financeira. Eu tomei um enorme salto de fé, comecei um negócio e comecei a blogar. Meu negócio de planejamento financeiro prosperou e meu blog ganhou bem mais de seis números desde que comecei.


A coisa linda sobre a execução de uma pequena empresa não é só você é o chefe, mas você pode crescer e mantê-lo tanto quanto você quiser. Talvez você ame seu trabalho em tempo integral, mas você quer experimentar uma nova habilidade. Passe suas noites e fins de semana tentando, ganhe alguma massa extra e continue trabalhando em tempo integral. Mesmo um pouco de renda lateral pode fazer uma grande diferença na sua vida financeira, e quando você não tem tempo para mantê-lo, então diminua a velocidade e se concentre em outras prioridades.


Imobiliária.


Se você estiver interessado em ...


- fluxo de caixa significativo.


- Alavancando o dinheiro de outras pessoas.


- desfrutando grandes baixas de impostos.


& # 8230; então o setor imobiliário pode ser uma ótima escolha.


Deixe-me ser claro, então eu não sinto como um infomercial de fim de noite: o investimento imobiliário é difícil. A curva de aprendizado é significativa. Quando você começa, você * está * colocando todos os seus ovos em uma cesta porque você só terá uma propriedade para alugar ou virar. Um escritor GRS anterior compartilhou sua experiência de se apossar do investimento imobiliário.


Muitas pessoas perderam suas camisas tentando se enriquecer com imóveis. Mesmo Dave Ramsey faliu com base em uma série de investimentos imobiliários realmente ruins no início de sua carreira.


Em meio a todas as histórias de horror sobre inquilinos loucos, fluxo de caixa fraco e algo sempre quebrando, há uma renda significativa a ser obtida com o investimento imobiliário. O que melhor é que você não tenha que colocar 100% em uma casa. Você geralmente pode fugir com 25 por cento a 35 por cento como um adiantamento e deixar o banco financiar o resto da compra. Essa alavancagem significa que você pode deixar mais dinheiro em reserva para os problemas inevitáveis ​​que aparecem ou expandem em um número maior de propriedades mais rápido.


Aproximando a aposentadoria? Você quer reduzir sua alocação de estoque e colocar alguns desses fundos em títulos. Você pode associar títulos com o mercado de ações porque eles são tão comumente emparelhados com ações em uma carteira, mas tecnicamente as obrigações são negociadas no mercado de títulos. Você não gera rendimentos elevados do céu aqui, mas você também cortará a maioria da volatilidade que você obtém dos estoques. Muito poucos investimentos em títulos perderam 50% de seu valor por dois anos e retornaram 100% nos próximos quatro anos.


Investir em títulos individuais traz mais risco porque não são diversificados. Se a empresa que emitiu o vínculo for inferior, talvez você não obtenha seu principal investimento de volta. No entanto, os ETFs de obrigações e os fundos de investimento podem fornecer a exposição sem títulos de títulos com o benefício adicional da diversificação.


Certificados de depósito.


O mínimo certificado de depósito ou CD. Simples. Básico. Baixo retorno.


E às vezes. . . O que o médico ordenou.


Um CD é um produto financeiro simples onde você entrega algum dinheiro para um banco ou uma união de crédito por um período de tempo definido e uma taxa de juros definida. Se você tiver menos de US $ 250.000 no total de ativos nesse banco ou cooperativa de crédito & # 8212; em todo * all * accounts & # 8212; seu principal de investimento é garantido pela FDIC. Você literalmente não pode perder o saldo principal se você usar esse método.


A vantagem dos CDs é a estabilidade e a garantia. A desvantagem é, pelo menos agora, a inflação estará comendo o saldo principal. As taxas de certificado de depósito são extremamente baixas devido às políticas monetárias da Federal Reserve, mas se a segurança sólida é o seu motorista de investimento número um, isso merece uma olhada.


E. . anuidades. Don & # 8217; t todos os blogueiros das finanças pessoais odeiam anuidades?


Ouça, entendo. Anualidades podem ser ruins. Terrível, na verdade. Taxas, termos de contrato confusos e uma enciclopédia de letras finas.


A maioria das pessoas não percebe que há vários tipos de anuidades: fixo, imediato, variável, indexado em equidade e vários mais.


Me ouça. A anuidade certa com os termos corretos, sensíveis e sem escrúpulos pode ser uma base sólida para um portfólio de aposentadoria.


Na verdade, Mike Piper, um colaborador GRS anterior, compartilhou como você pode criar renda de aposentadoria comprando a anuidade certa.


Mas, como qualquer investimento, compre com cautela. E seja cauteloso com os conselheiros que estão com fome de comissão e com sombra, apenas procurando fazer uma venda e compará-lo com um investimento que atenda suas metas financeiras.


Por último, mas certamente não menos importante, investir em si mesmo pode pagar dividendos dramáticos. Eu pessoalmente fiz isso de várias maneiras. Além de obter minha certificação CFP & # 8212; planejador financeiro certificado & # 8212; Outro grande investimento que fiz em mim foi inscrever-se para um programa de treinamento.


Eu não posso culpá-lo se você é céptico sobre os programas de treinamento. Eu também estava. Já faz mais de três anos que me inscrevi no programa de Treinamento Estratégico e, literalmente, foi o melhor investimento que já fiz. O tutoria me permitiu aumentar significativamente o meu negócio, e o retorno sobre o que eu paguei foi tremendo. Isso faz com que um retorno de 9% no mercado de ações pareça nada.


Ao todo, quando você pensa em investir, você não deve pensar imediatamente em mercados de touro ou urso ou mesmo em mercados. Há outras possibilidades para explorar. Deixe-nos saber o que está trabalhando para você na seção de comentários abaixo.


Como o que você leu?


Inscreva-se abaixo para receber atualizações semanais de e-mail.


apresentando o melhor do blog - e além. Não há spam. (Nunca.) Cancelar a qualquer momento.


Nota: Se você se inscreveu para obter Rich Slayly emails antes de novembro de 2017, essas inscrições não são mais válidas. Peço desculpas, mas os proprietários anteriores não têm como transferir informações anteriores do assinante para mim.


Muito fundo de emergência? Gastar!


Como primavera limpe sua casa financeira.


O que você ganhou no P2P? Agradeceria mais informações que você tem aqui, você escreveu uma postagem nele?


DH I & # 8217; ficou muito satisfeito com os empréstimos P2P ao longo dos anos. Abri uma pequena conta com o Lending Club ($ 3k) em 2009 para testá-lo.


Eu fui a opção mais conservadora e fiz em torno de 9%.


No ano passado eu decidi investir uma quantia muito maior, mas queria testar entre o Lending Club e o Prosper.


Fui mais agressivo na minha abordagem desta vez e os retornos mostraram o que com a última atualização em 16% e 18%.


Eu estarei atualizando essa publicação no final deste mês com os retornos mais recentes.


Esses retornos de 16% -18% não parecem ser ajustados para o período de carência e notas tardias (me corrigir se eu não tiver erros). Gostaria de avisar qualquer um que olhasse esses números pensando que esse é o seu retorno anual. O Lending Club tem um botão para ativar & # 8216; retorno anual ajustado & # 8217; o que pressupõe que um certo percentual de empréstimos em status acabará por ser o padrão com base no histórico. Outros usam o método XIRR para calcular seus retornos. Seus retornos reais serão determinados uma vez que as notas são temperadas.


Ryan você está absolutamente correto e agradece por apontar isso. Eu abordei isso na minha postagem no blog, mas não consegui deixar isso claro no meu comentário.


Obrigado por esclarecer!


Embora o P2P possa ser uma opção razoável, dificilmente pensaria que deveria ser pensado como uma alternativa para investir no mercado de ações.


Sim, a P2P permite a oportunidade de espalhar seus empréstimos em um grande grupo de mutuários, mas a possibilidade de inadimplência provavelmente é maior do que a probabilidade de perder dinheiro no mercado de ações, especialmente se você investir em fundos indexados que acompanham o mercado.


Estou bem com o P2P, mas incluí-lo nesta lista faz com que pareça uma alternativa viável para investir no mercado de ações. Eu pensaria nisso como uma pequena opção de investimento com o seu principal investimento no mercado de ações.


Eu acho que o melhor investimento que você menciona é o investimento em si mesmo. Você é o único que vai determinar o quanto você ganha ao longo dos anos através do trabalho árduo e da educação. Ao gastar o dinheiro para fazer o melhor possível, é o maior investimento que você pode fazer. E eu acordo sobre anuidades. Eles conseguiram um mau rap, e por uma boa razão. Mas há algumas anuidades boas lá fora, você só precisa fazer o trabalho para encontrá-las.


Obrigado pelo comentário!


Deve concordar com o # 8. Um dos tópicos que eu compartilho com meus 3 filhos. Pensar além de apenas conseguir um emprego e trabalhar para alguém por 30 anos. Comece cedo para investir em si mesmo para criar opções e diferentes fluxos passivos de receita.


Eu concordo com Jon acima de & # 8211; investir em si mesmo pode ter o ROI mais alto de todos estes :-)


Eu também gostei dos retornos das minhas contas de empréstimos p2p. Na minha opinião, a chave para ser bem sucedido nos empréstimos de p2p é a educação. É extremamente importante fazer pesquisas e entender como os retornos funcionam antes de começar a escolher notas. Felizmente, existem muitas ferramentas (gratuitas) e uma comunidade de pessoas que estão dispostas a ajudar.


Ótimo post. Outro que eu vou lançar lá é, na verdade, MLM. Provavelmente, provavelmente vou ter um monte de flack para aquele, mas é uma maneira fácil de aumentar sua renda com pouco investimento.


Como Jon e alguns outros já mencionaram, o melhor investimento é realmente a opção 8: você mesmo. Investir em si mesmo pode mesmo ter um efeito sinérgico especialmente se você aprender e ganhar experiência em outras formas de investir. Significado, se você aprender todos os "ins e outs" # 8221; de investimento imobiliário, então seus retornos poderiam ser grandemente aumentados.


Bom artigo para nós, galinhas e # 8230, embora eu esteja voltando a polícia de investimentos seguros em breve.


Não esqueça as contas de poupança de alto rendimento. Com a multiplicidade de bancos on-line que oferecem taxas competitivas próximas ou em 1%, não deve haver razão para ter mais do que o mínimo necessário para pagar contas, em uma conta corrente de tijolo e argamassa.


Também eu colocaria dinheiro de volta CC sobre isso, pois você pode ganhar recompensas, muitas vezes com 1% de volta. Para um combo de energia, use CC & # 8217; s com taxas introdutórias de 0% (geralmente por 6-18 meses) e ganhe 1% em dinheiro de volta nas compras, mantenha o dinheiro em um HYSA e ganhe até 1% sobre os juros. Esse é um ROI total de 2% ali, que bate quase todo o CD de 1 ano. Ou você pode simplesmente colocá-lo em um CD que os termos antes de os termos da taxa de introdução de 0%, e ganhar ainda mais.


Eu acho que é importante usar contas de poupança protegidas por impostos se você puder. Eu movi tanto dinheiro quanto eu posso na minha conta poupança livre de impostos.


Caso contrário, eu estarei pagando imposto de renda na pitiful 1.45% I & # 8217; m ganhando.


Muito inspirador! Como Benjamin Franklin disse, "Um investimento em conhecimento é o melhor interesse". # 8221;


Os metais preciosos não parecem um investimento muito bom para mim. Eles certamente fornecem uma proteção contra a inflação, mas eles realmente não fazem muito além disso. Eles também exigem custos de armazenamento e não produzem produtos ou pagam dividendos.


Um REIT ou uma boa utilidade se protegerá contra a inflação e também pagará bons dividendos (4-5%).


As obrigações podem parecer um refúgio seguro em um mercado espumoso, mas as baixas taxas de juros significam que os títulos de prazo de vencimento a longo prazo serão atingidos com força se as taxas aumentarem. Eu recomendamos aos clientes que eles se concentrem em um portfólio bem diversificado de títulos com baixa duração, o que indica o quanto um aumento de 1% nas taxas prejudicará o preço da obrigação (tudo mais igual).


Anuidades & # 8230; realmente? Que tal uma carteira de ações de dividendos? Isso fornece o mesmo fluxo de renda que cresce com a inflação ao longo do tempo. Grandes empresas como JNJ e PG provavelmente são mais seguras do que muitos governos em todo o mundo nos dias de hoje.


Nathan It & # 8217; s engraçado quando vejo pessoas odiando anuidades. Para os investidores mais jovens, entendi. Por que diabos queremos possuir uma anuidade?


Agora, leve alguém em seus 60-70 anos que tem medo de perder dinheiro no mercado de ações e também ultrapassar suas economias.


Aquele * onde uma anuidade * poderia * fazer sentido para essa pessoa.


Obviamente, a situação de todos é única e várias opções sempre devem ser exploradas para ver o que melhor se ajusta.


Eu tenho dito exatamente o mesmo. Anuidades são seguros contra a falta de poupança. Para a pessoa certa, usou o caminho certo, eles são ótimos. (Às vezes, eles são vendidos com muitas opções confusas, mas essa é outra história!)


Onde está a Bitcoin nesta lista?


Ao longo de um ano aumentou mais de 500S% de preço.


Eu quase incluí isso.


Metais preciosos são especulações, não investimento.


Obrigado pelo artigo. Estou feliz por ver suas contribuições para getrichslowly.


Eu espero que este artigo não afaste as pessoas de investir no mercado de ações, o que, creio, seria um grande desservi para seus seguidores. Como a história mostrou, investir em ações no longo prazo (décadas) superou todas as alternativas mencionadas nesta publicação. Para alguém com um horizonte de longo prazo que procura construir riqueza geracional, por que não investir em negócios maravilhosos produzindo ganhos consistentes e crescimento de dividendos e ROE sólido. Eu acredito que as empresas com vantagens competitivas sustentáveis ​​e poder de permanência (McDonalds, Apple, Procter and Gamble, Coca-Cola, para citar alguns) podem gerar valor constante para seus acionistas de longo prazo com pouca volatilidade (se essa "preocupação"). Os investidores podem comprar e manter, participar do programa DRIP de cada estoque e, possivelmente, viver a renda depois de algumas décadas de composição do capital!


Obrigado, Wes. Aprecio seu comentário.


Definitivamente, não quero desencorajar as pessoas de investir no mercado de ações à medida que percebo o valor que oferece.


No que diz respeito ao seu comentário, como a história mostrou, o investimento em ações no longo prazo (décadas) superou todas as alternativas mencionadas nesta publicação. # 8221 ;, devo discordar respeitosamente (com base na minha experiência pessoal e alguns dos meus clientes.)


Eu tenho investido há 14 anos e acumulou um bom portfólio. Mas o que me deu o maior retorno do meu dinheiro vem investindo no meu negócio (tanto na minha prática de planejamento financeiro quanto no blog).


Isso soa verdadeiro para muitos dos meus clientes que são empresários.


Ainda assim, a diversificação é fundamental e sempre incentivo meus empresários a ter outros investimentos fora de seus negócios.


Adoro este artigo!


Os metais preciosos também podem ser um investimento divertido. Eu escrevi um pouco sobre isso no meu blog, mas eu gosto de comprar prata física. É acessível, e eu posso segurar meu investimento na minha mão.


Como você, eu não vou despejar todo meu dinheiro em metais preciosos, mas eles são um grande investimento para parte de seu portfólio. E para algumas pessoas, os investimentos que você pode tocar e manter apenas sentem-se mais reais.


Eu também tentei empréstimos P2P antes. Embora às vezes possam ser voláteis (especialmente quando você está emprestando a pessoas físicas), você apenas protege seu risco espalhando seu dinheiro em muitos empréstimos diferentes. Antes da recessão, eu estava puxando em torno de 8% de retornos em Prosper.


Fico satisfeito pelo sucesso igual com os empréstimos P2P.


Canadian: Crie sua própria renda com um CELI.


Etapa 1: Contribua $ 450 / month [o máximo atual] para um CELI. Os depósitos podem ser em ações ou fundos mútuos ou contas bancárias regulares etc.


Passo 2: continue contribuindo todos os meses.


Passo 3: sempre que quiser começar a receber sua anuidade, comece a remover o valor que deseja todos os meses.


Não há necessidade de termos fraudulentos e lida com o diabo. Apenas pegue o dinheiro e depois tire-o mais tarde, sempre que quiser :)


É uma ótima idéia, mas o que acontece se você ficar sem dinheiro e você acabou trabalhando no Walmart na década de 90. As anuidades são uma renda para a vida, o que significa que você está protegido contra a falta de dinheiro assim.


Mas eu concordo com você sobre os termos e condições!


& # 8220; eu sempre pensei que os investimentos em ações deveriam ganhar cerca de 9% ao ano. & # 8221;


Agora, por que você achou isso? Nove por cento são (uma estimativa de) o retorno médio e de longo prazo do mercado acionário. Na verdade, não há um período na história, quando as ações já retornaram 9%, ano após ano, durante um período de tempo.


Aqueles de nossa idade nos anos 80 e 90 podem ter se acostumado com a idéia de que os estoques sempre aumentaram, & # 8221; mas você não precisa olhar para trás muito mais do que isso para encontrar uma exceção. De 1965 a 1980, os estoques foram quase que precisamente em nenhum lugar, com declínios muito íngremes ao longo do caminho (mais notavelmente 1973-1974). Em comparação com o comportamento histórico do mercado, os últimos 14 anos realmente não foram nada além do comum. Encorajar as pessoas a temer o mercado de ações devido ao seu comportamento recente é irresponsável.


Wow pessoal, você acabou de atacar todas as postagens que vieram depois desta!


É uma solução simples para obter excelentes retornos e, na verdade, é uma combinação de duas idéias que você menciona aqui. Se você quer um retorno de 8% em seus fundos, basta emprestá-los em imóveis e cobrar 8% de juros. É mais fácil do que você pensa e deixa você melhor protegido. Eu passo você através dos passos no meu blog: RetireBetterWithRealEstate. Sem condições. Apenas outra ótima alternativa a considerar.


Eu também jogaria lá # 8220; pagando sua hipoteca # 8221; uma vez que uma grande parte das pessoas com meios para planejar o futuro tem um empréstimo à habitação. Você está basicamente ganhando um retorno garantido sobre o interesse que você NÃO paga, para muitos que são mais de 5% APR. Alguns podem salientar que esse retorno termina quando o empréstimo está satisfeito; Considerando que, se o mesmo dinheiro tivesse sido investido em algum outro lugar, continuaria compondo. Mas eu acho que ignora o benefício de possuir totalmente sua casa e ter seu pagamento mensal reduzido apenas a impostos e seguros.


Concordo totalmente com você sobre a diversificação em diferentes tipos de investimentos & # 8211; não está preso em uma classe de ativos (o mercado de ações).


E não há nada de errado com anuidades como você diz e # 8211; contanto que você entenda o que são. Anuidades não ganharam ricos. Mas eles podem ser uma base segura que permitirá que você coloque o resto do seu dinheiro para trabalhar, ou assumir riscos adicionais com ele. As anuidades são basicamente um seguro contra a vida longa demais. Como todos os seguros, você paga pela certeza, mas vale a pena depender da sua situação. Como sempre, não compre algo que você não entende!


Grandes alternativas para investir no mercado de ações. No entanto, acho que o mercado de ações oferece a melhor maneira de investir passivamente em empresas que têm potencial para estar aqui 50 e # 8211; De mais de 100 anos.


1. Tudo bem sobre & # 8220; tudo o que brilha & # 8221; Mas eu não gosto desses metais preciosos sentar-se lá sem RoI. Além disso, o ouro foi em 1980 $ 850 e ganhou cerca de 2% desde então. Deve ser muito acima de 2.400 agora para satisfazer apenas o preço ajustado pela inflação de 1980.


2. Aluguei vários apartamentos e isso me dá 10,78% este ano e 11,02 em seguida. Eu sempre assino os contratos nos apartamentos atuais, dos meus futuros inquilinos e nunca tive problema. E se houvesse: quem diz que não precisamos trabalhar para o nosso dinheiro?


Observar mercados de ações é muito mais trabalho!


Você pode discutir as implicações fiscais ao investir em empréstimos P2P?


A partir de 2014, mídia e O entretenimento superou todos os principais índices de ações. Muitos investidores simplesmente não têm o acesso ao back-end high-end film & amp; carteiras de TV, mas as que fazem são extremamente bem-sucedidas. Há uma série de investidores varejistas prolíficos e amp; investidores institucionais que estão por trás de muitos dos filmes comerciais e ampères; programas de televisão originais que estão online. O campo de jogo para um ROI neste espaço foi interrompido por plataformas de entrega de tecnologia.


Deixe uma resposta Cancelar resposta.


Meu nome é J. D. Roth. Eu comecei a obter ricos lentamente em 2006 para documentar minha jornada pessoal enquanto eu cavava fora da dívida. Então eu compartilhei enquanto aprendi a salvar e investir. Doze anos depois, consegui chegar a uma reforma antecipada! Estou aqui para ajudá-lo a dominar seu dinheiro e mdash; e sua vida. Sem golpes. Nenhum truque. Apenas conselhos de dinheiro inteligente para ajudá-lo a ficar rico lentamente. Consulte Mais informação.


Se você gosta deste site, você deve verificar o curso Get Rich Lentamente durante todo o ano. Contém tudo o que aprendi sobre salvar e investir durante 12 anos de escrita sobre dinheiro. Compre aqui.


& # x000A9; 2018 Computer Resources Northwest LLC.


Você é incrível! Obrigado pela visita! E cuidado com os ursos.


O mercado de ações acabou com você? Dê uma olhada nas alternativas.


Se você está desapontado com os retornos do seu portfólio e está procurando por outras opções, há investimentos alternativos. Literalmente.


div> div. group> p: first-child ">


Os chamados investimentos alternativos são geralmente definidos como qualquer coisa que cai fora dos investimentos tradicionais em ações e títulos e cujo papel é potencialmente zig quando os mercados mais amplos zag. O objetivo é mitigar a volatilidade da carteira, proteger as desvantagens e aumentar os retornos da carteira de maneira que não esteja vinculada diretamente ao desempenho do mercado de ações.


"Os retornos das ações e das obrigações serão tensos nos próximos três a cinco anos, então faz sentido [considerar] outras fontes de retorno", disse o planejador financeiro certificado Mark Wilson, diretor de investimentos do The Tarbox Group. "Mas esteja ciente de que tipo de risco você está adicionando ao seu portfólio".


O mercado de ações, conforme medido pelo padrão & amp; O índice Poor's 500 ganhou 1,2% no ano passado (incluindo dividendos reinvestidos). E, até agora, este ano, o S & amp; P está em território negativo.


Os retornos do mercado de títulos, entretanto, ficaram na ordem de 1% a 2% durante pelo menos cinco anos. E, embora o Fed tenha aumentado sua taxa de juros de referência em dezembro, os retornos sobre títulos não serão muito variados.


Embora o risco esteja definitivamente envolvido com alternativas, nem todos são mais arriscados do que os estoques. E alguns são mais facilmente compreendidos do que outros.


Wilson explicou que, tendo em conta o quão fraco o mercado de títulos está fazendo, sua empresa transferiu ativos de renda fixa para alguns clientes para outros investimentos.


"Estamos assumindo um risco, mas não esperamos [esse risco] ser tão alto quanto o mercado de ações", disse ele.


One alternative his firm increasingly has been using is called an interval fund. These operate largely like traditional mutual funds but invest in less-liquid asset classes, such as reinsurance or various real estate opportunities. And there are only certain times you can buy into the fund or unload your shares (thus, the "interval" tag).


Wilson's firm uses, for example, a reinsurance fund through Stone Ridge Asset Management, which generally offers such funds only to registered investment advisors.


But, Wilson said, "I think this type of fund will become more widely available over time."


Basically, reinsurance is insurance for insurance companies. Just like a person buys homeowner's insurance so he or she isn't bankrupted by a destroyed house, insurance companies buy insurance to protect themselves against being unable to cover claims in the event of a catastrophe. And even those reinsurers buy some kind of coverage.


In simple terms, reinsurance allows the risk to be spread out among insurers rather than borne by just one company. While there is no guarantee of a return, funds that invest in reinsurance are uncorrelated to the stock market.


And in the event of a catastrophe, such as a hurricane or tsunami, a complicated system of contracts among insurance companies allows huge claims resulting from a catastrophe to be absorbed by many insurers on a global scale.


"The risk is that there would be a string of disasters in any given year," said Jeff Nauta, a CFP and principal with Henrickson Nauta Wealth Advisors. "If you were only exposed to, say, hurricanes in Florida, or to only a tsunami in Japan, or only a plane crash, that would come with significant risk," he said, adding, "But if [the risk] is spread out … the odds are that all of those catastrophes won't happen in any one year."


Nauta explained that if there is an insurance event, the yield drops. "But in general, we expect about an 8 percent return," he said. "And it has a low correlation [to the market] and is easy to understand."


Also found in the insurance investment space are life settlements. These involve the sale of a life insurance policy to a third party, typically an investment company. The policy owner gets a cash payment in exchange for surrendering the policy to an investor who takes over paying the premiums and gets the death benefit when the original owner passes away.


Inscreva-se para receber nossa newsletter Sua riqueza.


While a bit morbid, the life settlement market exists for a reason: Some policyholders need the cash settlement while they are living, as opposed to leaving money behind.


"We were concerned we'd have some pushback from clients, due to the morbidity of this asset class, as we rolled out our first investment [in this space] over a year ago," Nauta said. "But we haven't had any pushback."


He pointed out that clients can have a hard time understanding some alternatives and their low correlation to the stock market, but life settlements — like reinsurance funds — are fairly easy to grasp.


"They can see there is no tie to the stock market or the fixed-income market, so that's when the importance of low correlation is easier to understand," Nauta said.


Also becoming more accepted is the idea of peer-to-peer, or marketplace, lending. The idea is that through funds, you lend money to people in the form of unsecured credit.


The two best-known peer-to-peer lending companies are Lending Club and Prosper. You can go to their websites either as a borrower or an investor. In the quarter ended Sept. 30, 2015, Lending Club had funded more than $2.2 billion in loans.


While such investments' worth has yet to really be tested during a market downturn, when consumers are more likely to default on loans, Nauta said that because interest rates on unsecured consumer credit has remained relatively high (compared to, say, mortgages), even defaults can still translate, in the aggregate, to a respectable return.


"The idea is that we're spreading our money out among hundreds of different loans," Nauta said. "And depending on the credit risk, the return can still potentially be much higher than what you'd earn in any kind of similar fixed-income investments."


CFP Shon Anderson, president and chief wealth strategist for Anderson Financial Strategies, takes a different alternative strategy to seeking higher returns for clients.


"We're taking some equity allocation, and instead of using [exchange-traded funds] or mutual funds that have hundreds of positions, we are taking very specific risk," Anderson said.


Basically, he allocates up to 10 percent of a client's portfolio to 10 stocks that he deems as potential big performers.


"They are deep-value, swing-for-the-fences kind of stocks," Anderson said. "If done correctly, you can add one or two percentage points to a diversified return."


When the stocks hit the target price — determined by an average industry analyst perspective — the gains are taken, and new deeply discounted stocks are screened for their worth.


Anderson said if an investor has the time and interest to pay close attention to their portfolio and to market dynamics, it's possible to find stocks that fit this strategy.


He and other advisors caution that investors should never just jump on a potential investment without fully researching it first, just because others are doing it.


"I'd be very careful of trying new strategies just because they're new," Anderson said. "If it doesn't fit into the strategic framework of the [investor's] portfolio, it really doesn't make much sense to do it."


Invest in Something Other Than the Stock Market.


If you're new here, you may want to subscribe by email and receive my free eBook, "101 Ways to Make More Money"! Obrigado pela visita!


Do you have money in the stock market right now? How’s that been working out for you in the last 5 years? Unless you specialize in options (which hardly any of us do), I’d venture a guess that quite a few of you wished your investments were in something other than that volatile stock market.


What Else Is There to Invest In?


Many of us work at a corporation and the investments are limited to a handful of mutual funds within a 401(k) or 403(b). Sure, you can select a few different types of funds and call yourself “diversified”, but are your investments really diverse? Não! Your money is all invested within the general stock market. And, if we hear that Europe is nearing bankruptcy, it doesn’t matter if you own shares of steel or toilet paper, it seems like the entire market as a whole goes down the tubes for the next couple of days.


You might not know of any other ways to invest your money, but it is essential to learn so that you can be truly diversified. If you are debt free and you are interested in investing some additional fund outside of the stock market, here are some excellent options.


Real Estate – Investing in real estate (to rent, not to own) is always at the top of my list. Typically the value of the property increases with inflation each year, but even if it doesn’t, your rental rates will often stay consistent and should yield you a tidy profit each month.


High-Yield Checking Account – In almost every area, there are Credit Unions that offer a 3% yield on your savings. Sure, it’s not huge, but it’s 100% effortless and safe! If you have $15,000 in a savings account right now, you could shift it into a new bank and earn an extra $450 each year! Bem simples.


Your Education – If you are looking to advance in your career, but are feeling held back because you’re without a degree, perhaps it’s time to invest some time into your education! After all, with a degree (or a higher-level degree), you could almost certainly increase your yearly salary and earn much more over the course of you life than what that degree cost you.


Your Business – my wife and I decided to go this route. I invested some money into this website (and a couple of others), and she invested a few dollars into a camera and flash for her photography business. Between the two of us, we have made more than 10 times what we invested initially. There are plenty of opportunities out there for you to do the same.


Angel Investing – This is often a little risky, but if your friend or neighbor truly has a great idea, but needs a little money to get it started, perhaps you could give them some money and in return, they’d make you part owner of their company. Bill Gates had a few investors initially and they are multi-millionaires today – don’t miss out on a great investment. Be careful wth this though – many businesses fail, which means you may never see that money again.


Do you think you’ll invest in something other than the stock market? What are you investing in?


14 6.


46 comments to Invest in Something Other Than the Stock Market.


I bought a lot of websites aka thefinancialblogger. I find that they yield the best returns, IF they don’t get into trouble.


In fact, I am starting a new blog that focuses on how to buy and sell websites as passive investment. It is not ready for showtime yet but I hope it will be useful for folks who want to learn about that.


Sounds like an interesting read! Let me know when it’s posted!


You’re The Financial Blogger?! I don’t think I’ve ever pictured you as a human being. Just a black and white (or gray?) logo. Crazy.


As funny as it is, I have to agree with Shawanda on this one Aaron. It’s weird that I associate this site with Derek talking and your site with not having a person behind it.


Well, now I know for the future. Nice to meet you!


Searching for Happy recently posted..Not Myself Today.


Oops, I am not the financial blogger!


I am just saying I am buying a lot of websites like what the financial blogger is doing.


Sorry for the confusion!


Aaron early retirement recently posted..Travel on sgd500 budget.


You can also invest in your life, relationship and family which is more important than money.


Very true Jai. There are plenty of things that are more important than money, but since my site is about finances….. I’ll probably stick with that. 😉


3% saving account? where. hahahaha.


I invest in the stock marken and do very well…but I am there for the long term.


Education is always a good investment, as long as you dont get into a lot of debt getting it.


Real Estate is my next option after stocks…but I believe that you should first pay off your own house before your get into debt buying another one.


Seriously, check out the credit unions. Mine used to offer 4% until just a few months ago. I know of another local credit union that offers 2.5% up to $25,000. It’s 100% safe!


Right now we invest in a few stocks and ETF’s but I would love to expand into some art and antiques.


Real estate is a consideration down the road but still on the fence about that one 🙂


Another Great article Derek!


Poor to Rich a Day at a Time recently posted..Growing Our Own.


I know absolutely nothing about art or antiques, but with time they definitely have a chance to appreciate as well. I still love the idea of real estate, especially since they’re all offered at a discount now! 🙂


3%?! I thought the 0.8% with ING’s Direct Orange savings account was good haha I might have to look into this. I wouldn’t mind earning a few hundred dollars from our savings! Do you have a savings account through a credit union?


Ha. Nope, 0.8% is not the best you can do. If I remember right, you’re pretty local to where I live. I’ll send you an email of some Credit Unions that offer a great rate on their checking accounts.


We have some of our nest egg in stocks, but far less than ‘the experts’ would recommend. I’m in the heretic camp that believes that the accepted wisdom that you’ll retire a pauper unless you put the lion’s share of your retirement savings into stocks is largely an invention of the Wall Street marketing machine. That said, since interest rates went to near zero and bonds have peaked at amazingly high prices and real estate prices continue to fall, alternatives to stocks are not so easy to come by. For now, I’m being content with a below-inflation return, but I admit the scarcity of non-stock alternatives of acceptable risk is frustrating.


Kurt Money Counselor recently posted..Student Debt Bubble?


Yeah, I don’t buy into putting all of your money into the market either (hence this article). My wife and I put about 10-15% of our income into retirement accounts, but the rest goes toward our home loan and to our future rental property (or perhaps a storefront business). 🙂


Investing in savings account just softens the loss from inflation, rates are expected to remain low for at least 12 more months.


Yeah, like I said, it’s not a ton compared to what investors were used to making in the market, but in today’s world, 3% sounds pretty dang good!


Right now, I’m investing in my own business. The stock market is cool and all, but I need to focus on increasing my income…a lot. I think a substantial income is the most important element when it comes to obtaining financial freedom.


There are lots of things such as collectibles, antiques, art, classic or antique cars. I invest in all of the above but cars.


Yep, those are potential investments as well. I don’t know too much about most of them, but I might just have to learn soon once our house is paid off and I’m looking for potential investments! 🙂


I would love to get 3% on my savings/checking account but I don’t think they have anything like that around here. Even if they do, do you have to have something like 20 debit transactions a month to get the 3%? There has to be a catch, right?


There is a required number of debit card transactions per month – I’m pretty sure it’s 10. It’s no big deal for us though, because we don’t use our credit card.


I just looked into P2P Lending as another investment type. Unfortunately, my state is not one of the currently approved investor states for Prosper and Lending CLub.


P2P lending is a decent idea, but it sounds like there are too many people getting burned in this venture. Apparently, some people don’t think they need to pay back the money that they borrowed…


You can invest money now to save money later. Upgrading insulation in your house, improving energy efficiency, and other similar changes can pay for themselves many times over.


Searching for Happy recently posted..Not Myself Today.


That is very true SFH. That’s a good tip. Thanks for the comments!


I invest in the stock market and over the last 5 years, I’ve made money with a buy and hold strategy. The market may be volatile, but you need to focus on the long term and ignore the short term emotions that the media brings out in yourself.


I do agree with investing in yourself, a business and real estate. But for most, cars and collectibles are too niche of a market.


Sounds like you’ve got a good head on your shoulders MSG. Keep looking toward your long-term goals and you’ll do just fine!


I am thinking about expanding to investing in real estate but I don’t have the time to run it so I would need someone else to do it which will already cut into my earnings potential. We’ll see how it goes.


Maybe you could find something else besides a regular day job that would be more flexible to your soon-to-be real estate empire. It may be time to think outside the box!


Maybe we’ll see how the first one goes 😉


I’m investing in real estate by having a rental property. I think with interest rates being so low that it is a good investment right now.


I bet! I can’t wait for my first rental property! I expect we’ll be there in about 3-4 years.


[…] 5. Invest in Something Other Than the Stock Market Life and My Finances. [& # 8230;]


Real estate is the way to go right now. Especially if its very cheap. I suggest that you have to renovate it and make it more livable.


nikki hill recently posted..eToro Test.


Concordo! We bought our house less than a year ago and it’s already worth 20% more than when we bought it!


Other than the stock market, the best option that I see for those starting up is investing in their business. In our case, my husband investing on some printing machines to provide personalized shirts and company giveaways.


However, if you have something big sitting in your savings account - then I would go for real estate. Buy-beauty-sell. You buy a property, beautify it a bit, and sell it at relatively higher price. That’s the best.


Wishing you all success,


Investing back into your business is a great idea! I plan on doing the same thing, although, I’m not totally sure what I should invest in at this point. 😉


It is great to read articles where people are saying to diversify and invest in real estate and not just the stock market. I believe, even though I am in real estate, that you should have balance between businesses, stock market and real estate. Also prudent cash reserves.


Sounds like you have a perfect mix Anton! Diversification is more than just owning a couple of different stocks.


Really extensive list – thank you for sharing! It’s really hard to find good resources on other investment opportunities, so I.


appreciate the list.


No problem Todd. I’m glad you found it useful!


Without proper knowledge, many people have invested and lose money in the stock market. In order to avoid this case, you should contact the agent that provides frequent idea and advice for you to dig up more money and at the same time it should prevent you from the heavy drop.


That is one way to invest for sure. I still have a love for investing in real estate though. 😉


Money is the only thing, which governing the people under its control. Most of the people are keeping on moving swiftly in turn to earn more money than others. Everyone will not be interested in working under any organizations. Only few people will like to start their business. The lingering people will not have the enough sources to start the business and in addition they cannot withstand in the greedy society cause of their lack in talents.


[…] Invest in Something Other Than the Stock Market – Life And My … – I invest in the stock market and over the last 5 years, I’ve made money with a buy and hold strategy. The market may be volatile, but you need to focus on the long term and ignore the short term emotions that the media brings out in yourself. [& # 8230;]


Deixe uma resposta Cancelar resposta.


Top Resources.


Posts mais populares.


Affiliate Disclaimer:


We are a professional site that receives compensation from the companies whose products we recommend. Testamos cada produto cuidadosamente e damos notas altas apenas aos melhores. Somos de propriedade independente e as opiniões aqui expressas são nossas.


9 Ways to Invest Without Putting Money Into the Stock Market.


Editor’s Note: This is a guest post from Jeff Rose.


As a financial planner, I spend a great deal of my time advising clients on how and where to invest their money. Between bonds, mutual funds, ETFs, and even individual stocks that offer dividends, there are a huge number of options out there for investors to grow their money in the stock market.


However, the stock market can be volatile in ways that the average investor may find difficult to watch. When my clients feel jerked around by the market’s ups and downs, they’ll often ask me for advice on alternatives to investing in the stock market.


Here are nine possible investment alternatives that can also help you achieve your financial goals.


1. Real Estate.


For many years, real estate was one of the most popular alternatives for investors who were skittish about the stock market. Unfortunately, it was also an investment that anyone who had watched home-flipping shows on HGTV thought they understood (including yours truly). Of course, we all know what happened in 2008 — and six years later many investors are still wary of the real estate market.


But in many markets, prices still haven’t entirely recovered from the crash, which means it’s possible for average investors to add real estate to their portfolios. In general, there are four accessible routes to real estate investment. I’ll share two that I’m familiar with and then I’ll have a legitimate real estate investor share his popular methods.


First is purchasing a rental property as an individual, and second is buying shares in a real estate investment trust (REIT).


Individually buying a rental property is pretty straightforward, but because you will have to invest money in upkeep and time into being a landlord, it’s not necessarily everyone’s cup of tea. Unless you use a management company — which will cut into your profits — you may find that being a landlord takes up too much of your time and resources.


A real estate investment trust, on the other hand, offers a less hands-on method of getting into the real estate market. A REIT (pronounced to rhyme with “treat”) works similarly to a mutual fund, except the investment is in real estate. Basically, the REIT is a group that invests in real estate properties, and allows investors to purchase shares of the REIT. These trusts receive tax benefits in exchange for paying most of their income to the shareholders. Investors can purchase shares of REITs on public exchanges, which means that the investment is pretty liquid. In addition, shares of REITs pay out regular dividends.


Brandon Turner from BiggerPockets has been investing in real estate since he was 21. Here’s what he had to offer on the topic of real estate investing:


There are two other popular methods of real estate that anyone could consider:


Notes – you can actually invest in paper notes, second mortgages, etc. You can buy and sell notes just like real estate, and there are note brokers who handle this stuff. Crowdfunding Portals – recently with changing legislation, there has been a rush of new portals that allow individuals (primarily accredited investors) to join together through the web to fund real estate deals. Sites like RealtyMogul and Fundrise are leading the way in this exploding niche.


Keep in mind that rental property investing is not for the faint of heart. Unlike stocks or mutual funds — where you can simply rely on your broker to suggest and buy “winners” — real estate investing generally takes some active involvement on the part of the investor.


This doesn’t mean you need to spend your weekends and evenings fixing toilets and taking calls from tenants — but it does mean you need to do some research on how to calculate real estate returns, spend time discovering the best local markets to invest in, interview and hold accountable the best property managers to manage your tenants, and run your business like a business. This can be done with as little as a few hours a month — but it still does take some active involvement for the best returns.


If you do decide to invest in real estate, make sure you do your homework. Talk to experts like realtors, real estate investors, and your financial advisor. Real estate seems like a simple investment, but there is a lot that you might not consider. Just ask any home flipper who took a bath in 2008.


2. Art, Antiques, and Collectibles.


Growing up my idea of a collectible was my favorite G. I. Joe: Snake Eyes.


Let me start by saying that you should never buy any piece of art or collectible unless you actually love it and enjoy it. That’s because the reason behind the creation of any artwork — from an oil painting to a Chippendale armoire to a comic book — is to speak to someone who will appreciate it. If it isn’t at least worth something to you — you may end up stuck with a piece that no one wants, even yourself.


That being said, artwork and collectibles can be a good place to invest your money, provided you’re in it for the long haul. That’s because your investment in a beautiful piece of art or rare stamp is not correlated to stock prices, unlike any investments you make in the stock market. So even if your stocks are down, the worth of your collectibles might be up. Also, individual artists and pieces can perform better than average, meaning your current investment could be worth a great deal more years down the road.


Of course, it’s important to remember that investing in such tangible assets means that your investment is not at all liquid — so you should only spend money on art that you can afford to have tied up, potentially for many years.


As with real estate, it’s important to research any art that you are interested in purchasing. Know what you are buying, and make sure you’re buying it for the right reasons.


Some good news for art and investing newbies: according to Michael Moses, retired New York University business professor and founder of Beautiful Asset Advisors, “low-priced art tends to outperform high-priced art [as an investment].”


3. Gold and Silver.


Everybody wants to buy gold and everybody wants to buy silver. This is largely because the price of gold (and other precious metals) has escalated over the last couple of years.


You have to realize that gold is a risky investment , and it fluctuates just like an individual stock – sometimes more! That being said, it is a stock market alternative, so if you have a fear of the stock market, then investing in gold coins might be a viable option for you.


Todd Tressider, a financial coach and former hedge fund manger at FinancialMentor had this to say about gold:


The advantage of gold is it’s one of the few assets with low-to-negative correlation to stocks, thus providing a valuable portfolio diversifier. Unfortunately for gold investors, the yellow metal has failed to deliver much diversification benefit during recent deflationary bear markets. With that said, inflationary bear markets may see valuable downside protection from gold similar to the role Treasury bonds have enjoyed in recent years.


My blogging colleague Len Penzo offers some excellent advice about investing in gold and silver — although he views precious metals as insurance against a potential collapse of the dollar rather than as an investment.


Fine wine is not just a delicious accompaniment to your favorite steak dinner — it can also be a valuable investment.


Provided you go into wine investments with a clear understanding of which vintages and vineyards are the most sought-after, and what is necessary to protect your investment, you can expect to make a return of between 6 and 15 percent annually.


Of course, gaining that clear understanding is no small feat if you are not already a wine enthusiast. That’s because it will be necessary to invest in large quantities in order to reap a decent return (since 15% on a couple of bottles will hardly make the enterprise worth it), and your investment must be stored in a temperature - and humidity-controlled environment. Finally, you’ll need to keep very detailed records of your purchases to satisfy your future buyers — they will want to know the exact provenance of their beverage.


5. Peer-to-Peer Lending.


One of my favorite financial benefits of the modern and innovative world is the rise of peer-to-peer lending.


This investment is just what it sounds like: you are lending money to a peer, and getting paid the interest rate. It’s beneficial for both parties — the borrower will often pay a lower interest rate than they would receive from a traditional bank, while the lender’s returns are often higher than what they could obtain through other investments.


I have personally invested through Lending Club, which, along with Prosper, are the top two peer-to-peer players out there. The thing I like most about peer-to-peer lending, especially through Lending Club, is that the money you invest is diversified.


Let’s say you invest $1,000. Of that $1,000, only $25-$50 would go to any one borrower, so if that particular borrower defaults, you don’t lose your entire investment. This is like buying stock in a mutual fund: if one of those stocks in that mutual fund goes belly up, you still have 99+ stocks in the fund still making you money.


Another great aspect of peer-to-peer lending is the low bar for entry: the minimum investment is only $25 for Lending Club.


Which peer-to-peer lender is best? I was curious myself so I started the Prosper Vs. Lending Club experiment and opened an account with each. As of now, both have been yielding me double-digit returns, and I haven’t had any defaults yet. I’ve been very pleased with the results thus far and would encourage anyone to check it out. (Note: peer-to-peer lending isn’t available in all states.)


6. Treasury Notes.


Uncle Sam wants you…to invest! Putting your money into a U. S. Treasury note is one of the safest of all possible investments because the interest and principal are guaranteed by the “full faith and credit” of the U. S. government.


Of course, as you know, the safer the investment, the lower the return. So putting your money into any particular Treasury bond may not beat inflation. However, experts claim that ten-year Treasury notes (also known as T-notes) are about to see an interest rate increase in 2014.


If you want in on this, remember that T-notes mature in anywhere from two to ten years. Depending on the date of maturity, the minimum investment is $1,000 to $5,000.


Here’s how it works: when you invest in a T-note, you purchase the note for some amount below the face value. For instance, you might buy a $1,000 T-note for $950. You will receive a set amount of interest each year over the life of the T-note. You might collect 3% interest per year (which will be disbursed to you semi-annually), meaning you get a total of $30 per year for a ten-year T-note, and at the end of the term you will cash the note in for the full $1,000 — making your $950 investment worth $1,300 overall. It’s important to note, however, that you will owe federal taxes on your interest payments, although you won’t have to pay state or municipal taxes.


One other big plus for T-notes is the fact that there is a thriving secondary market for them, meaning that they are a pretty liquid investment.


7. Building a CD Ladder.


The good old Certificate of Deposit has always been a remarkably safe place to stash your cash. But while your principal is protected, your interest rate will be pretty low, and you lose some of the interest you’ve earned if you have to access your money prior to the maturity date.


But you can help to maximize your earning potential and keep your money more liquid by creating a CD ladder. Let’s say you have $15,000 to invest and are interested in a five-year time frame. Rather than putting the whole enchilada into a single CD, you could invest in five different CDs with increasing maturity dates. Por exemplo:


$3,000 invested in a 1-year CD $3,000 invested in a 2-year CD $3,000 invested in a 3-year CD $3,000 invested in a 4-year CD $3,000 invested in a 5-year CD.


After your first CD matures, you will get your initial $3,000 investment plus interest back from the first CD, which you can then re-invest in a new 5-year CD (since the rest of the CDs will have moved “up” the ladder of maturity dates).


The benefit of this strategy is that you can take advantage of higher rates when your lowest CD ladder rung matures. And if you find that rates have decreased, you still have money invested in CDs with the previously higher rates.


Of course, CD rates have barely beaten inflation for some time, so even with the CD ladder, investing your money in Certificates of Deposit is not a good way to grow your wealth. When rates bounce back, however, this could be a good alternative investment.


8. Investing in a Small Business.


Several years ago, a good friend of mine cashed out his Roth IRA to use towards his small business. At the time, I was a W-2 employee with my old brokerage firm and I thought he was completely nuts. I simply didn’t get how owning your own business could help you meet your financial goals.


But I now recognize that you can invest money in your own business that can give you an excellent short-term cash flow, and a potential major payday down the road if you ever decide to sell.


Justin Spring, an AoM guest writer, previously shared his 5 invaluable lessons for starting a business. If you feel you have the “start a business itch,” read his post — especially Lesson #5 about how excitement often clouds good judgment.


Of course, being a small business owner is not necessarily for everyone. You may love your 9-to-5, or simply know that you don’t have the temperament to be your own boss. You can still be a small business investor, even if it’s not your business.


In that case, you could either make an equity investment, meaning you have partial ownership of the business and get to share in the profits, or a debt investment, which means you loan money to the business in exchange for interest income and eventual repayment of your stake. Investing in a business’s debt is less risky, partially because if the company doesn’t make it, the creditors are paid before stockholders.


Investing in small business is risky, however, because 50% of all small businesses fail within the first five years. But the increased risk also offers increased opportunities for returns. If you invested in Apple or McDonald’s back when they were start-ups, you would be Scrooge McDuck-level wealthy today.


9. Yourself.


Something that I try to remind my clients is that they are their own best assets. You can always do something to improve your skills, your efficiency, your education, your time management, or your prestige within your field.


For me, I have invested in my career designation by becoming a Certified Financial Planner. Not only did this investment in myself help to differentiate me from the over 800,000 individuals out there who call themselves “financial advisors,” but it also helped me to have a deeper understanding and appreciation of the financial planning process.


Perhaps there are designations or degrees in your field that could lead you to potential raises or open new opportunities for you at your job.


Alternatively, investing in yourself could mean hiring a coach to help you realize untapped potential. There are many different types of coaches for hire depending on your need. Some coaching examples include: life, health, business, career, entrepreneur, and more.


Whether it’s hiring a coach or spending money on an office so that you no longer have to meet clients at your kitchen table, when you spend money on improving yourself and your career, you open up the opportunity for incredible returns on your investment.


Smart Investments.


Warren Buffett suggests you never invest in something you don’t understand. So whether you’re as comfortable with the stock market as a day-trader, or you’d rather put your money into something tangible, make sure you understand all the ins and outs of your investments before you sign on the dotted line.


6 Alternative Investments Besides Stocks and Bonds to Help You Achieve Financial Freedom.


What do you think of when you think of investing?


If you’re like me the thing that comes to mind are stocks. It’s the standard isn’t it? When you watch the news you hear about the Dow and the S&P 500. These are the stock indexes, or the вЂ˜market’ you hear about.


As you know it’s easier than ever to invest in stocks.


It used to be an investment for the wealthy but today you have low-cost online brokerages where you can buy stocks with virtually no minimums. You can even buy fractional shares (yes, you can buy a part of one share of stock.)


But stocks aren’t the only investments out there. You have an ever-growing choice when it comes to investing your money.


Investing is the most democratic it’s ever been. The ultra-wealthy will always have options that вЂ˜every man’ can’t afford to get into but there are services out there that are helping bring the masses to investments that were once reserved for the wealthy.


These days you can be your own bank, be an angel investor, and even put money into a hedge fund.


Your road to financial freedom is bridged with a number of alternate investments.


Read on as I go into six better known alternate investments…


1) Be Your Own Bank.


Did you know you can be your own bank and loan money to people?


In the market known as peer-to-peer lending you can lend your money to people trying to do things like pay off credit card debt or start their own business. You invest in notes, which represent their debt, and you earn interest on the loan. The riskier the borrower is considered the higher the interest you can earn. Sounds like a bank right?


Peer-to-peer lending has gotten popular through companies like Lending Club and Prosper who set up markets to match lenders with borrowers.


I’ve heard of people doing well with peer-to-peer lending but you have to do your homework on the loans and make sure to diversify your risk. There’s always a chance that a borrower doesn’t pay back their loan.


2) Real Estate.


Real estate is a huge source of wealth for the rich and you have a lot of ways to work real estate.


Of course you don’t have to buy a home outright. There are ways to leverage debt to acquire homes with minimal down payments. Do it right and your tenants will pay your mortgage.


As you can imagine this isn’t for everyone. You have to be able to stomach dealing with tenants as well as all the warts a house carries with it.


Another option with real estate is to buy houses, fix them up, and flip them.


You’re buying a beat up place and fixing it up to sell for a higher price. You may have seen any number of popular shows on TV that deal with flipping houses.


House flipping can be a relatively quick way to get big returns. But it’s not easy for everyone to do well with flipping. You need the know-how and time to work on the house, or know people you trust that can work for you. You also need the money to get the home and materials. And there’s market risk too. You have to find someone to buy your home once you’ve fixed it up.


Yet another option for real estate are REIT’s.


These are real estate trusts where you invest in the trust that holds the real estate. An easy way to diversify REIT’s is to invest through an ETF that covers a number of REIT’s at once.


3) Invest in Yourself.


Want to earn more? Have a skill that someone else finds valuable that you can get paid for. This could mean developing a new skill or improving skills you already have.


The workplace is full of people who aren’t willing to do that little bit extra that will make them stand out. Don’t be one of them. Investing in your own skills can pay back with dividends when it comes to your earning power over your lifetime.


4) Invest in a Business.


Are you looking for a way to build wealth while getting out of the cube hive that is most office work? Invest in a business.


You can follow your passions and start a side-business to earn extra money. You don’t have to look far to find stories of businesses that started out this way and went on to grow into solid businesses unto themselves.


You could also invest your time and money in a business that already exists.


Keep in mind you need to be the type who can work on your own. It sounds great but it’s a lot of work when your business, and your income, rides on your shoulders.


5) Be an Angel Investor.


It sounds so cool and romantic doesn’t it? You take a chance on a small startup that’s gaining traction. A couple of years later the startup goes public and you rake in millions! Too bad you have to be ultra-rich to take part, right?


With a company like AngelList you can invest in start-ups without needing typical angel investor money. They let you вЂ˜piggyback’ on investments made by wealthier investors.


You never know if a startup will actually make it but angel investing is an interesting way to gain access to companies you won’t see on the stock exchanges.


6) Put Money Into a Hedge Fund.


You always hear about people killing it with hedge funds, don’t you?


I’m sure you’re only hearing about the success stories but still it’s an investment vehicle that’s mostly closed off to people like us (read: ultra-wealthy). In fact you usually need something like $5 million to just get in. Think about that — the minimum is what I’d retire now on.


Like angel investing the world of hedge funds is opening up a bit. Sliced Investing has worked to make hedge funds more accessible and easier to research. You still a good amount of money to start investing with them but it’s nowhere near the multi-millions you would otherwise need to be in a hedge fund.


Final Word on Alternative Investments.


I think you realize there’s more out there than stocks when it comes to investing. Stocks provide a solid road to financial freedom but it’s not the only road out there.


It seems every day the investments of the ultra-wealthy become a little more available to the masses. You certainly don’t need all of the investments I mentioned here to achieve financial freedom but it is nice to know you have options to help diversify your financial portfolio.


Of course the most important thing you can do on the road to financial freedom is start. So get going!


Have you ever invested in any of the above?


Disclosure: This blog post was written for Sliced Investing pursuant to a paid content arrangement I have with the company’s representatives as part of an effort to raise awareness about alternative investment options. All views expressed are entirely my own, and were not influenced or directed by Sliced Investing. You can learn more about alternative investing at SlicedInvesting. Learn more about this effort to raise awareness by following hashtag #Invest2015 on Twitter.


Artigos mais importantes.


Artigos recentes.


Tools to Improve Your Finances.


Follow Us On Pinterest!


More Recent Articles.


Aviso Legal.


Free From Broke is for general information or entertainment purposes only and does not constitute professional financial advice. Be smart and do your own research or contact an independent financial professional for advice regarding your specific situation.


In accordance with FTC guidelines, we state that we have a financial relationship with companies mentioned in this website. This may include receiving access to free products and services for product and service reviews and giveaways.


&cópia de; 2007–2018 Free From Broke A Personal Finance Blog For Regular Folks – Todos os direitos reservados.

No comments:

Post a Comment